سوال های متداول ایمپلنت دندان

آیا انجام ایمپلنت درد دارد ؟

برخلاف خیلی از افراد که تصور می کنند ایمپلنت دندان  درد دارد باید گفت که این طور نیست زیرا برای بیمار بی حسی تزریق می شود و بیمار در طول جراحی هیچ گونه دردی را احساس نخواهد کرد.

آیا انجام ایمپلنت دندان دوره نقاهت دارد؟

بله دوره نقاهت در افراد متفاوت است و لازم است که  توصیه های پزشکتان را رعایت کنید برای بهبودی سریع تر داروها ی تجویز شده را به موقع استفاده کنید و از خوردن غذاهای سفت خودداری کنید.

پروسه انجام ایمپلنت دندان چه مدت است ؟

معمولاً 3 ماه زمان می برد اما درصورت انجام ایمپلنت فوری توسط دکتر کاوندی یک هفته زمان می برد.

آیا ایمپلنت مانند دندان واقعی است ؟

ایمپلنت دندان مانند دندان طبیعی است و شما همانند دندان های طبیعی می توانید صحبت کنید ، بخندید و غذا بخورید.

آیا برای انجام ایمپلنت داشتن همراه الزامی است ؟

الزامی نیست اما همراه بودن یک همراه می تواند باعث شود که شما از نگرانی و استرستان کاسته شود.

انتخاب یک پزشک خود در ایمپلنت دندان چه مقدار تاثیر گذار است ؟

بسیار مهم است سعی کنید برای انجام ایمپلنت دندان حتماً از پزشک با تجربه استفاده کنید زیرا در صورت انتخاب نادرست شما باعث عوارض جبران ناپذیری خواهید شد و حتماً به پزشکی اعتماد کنید که با هزینه مناسب بهترین کیفیت را به شما ارائه دهد .

هزینه ایمپلنت دندان چقدر است ؟

هزینه ایمپلنت بستگی به نوع برند و جنسی که می خواهید استفاده کنید دارد به همین منظور بهتر است به پزشک مراجعه کنید تا بعد از معاینه و مشاوره هزینه دقیق را از پزشک خود بپرسید.

آیا بعد از انجام ایمپلنت دندان باید از دستور غذایی خاصی استفاده کرد؟

در یک هفته ی اول بهتر است از غذاهای نرم استفاده کنید و خوردن غذاهای سفت و جویدنی خودداری کنید اما بعد از یک هفته می توانید همانند دندان های طبیعی خود به راحتی غذا بخورید.

هزینه ایمپلنت دندان چقدر است؟

(Visited 2 times, 1 visits today)
drkavandi