ایمپلنت دندان درد دارد ؟

تعریف ایمپلنت دندان

ایمپلنت یک سری پیچ است که از تیتانیوم درست شده و با بالاترین سازگاری با سلول های بدن شما در داخل بدن قرار می گیرد.

درمان از طریق ایمپلنت دندانی که یکی ازروش های جایگزین دندان های از دست رفته است وقتی دندان پزشک ایمپلنت را در دهان شما قرار می دهد استخوان سازی سلول های استخوان سازو استخوان فک شما جوش می خورد ممکن است جوش خوردن فک شما 3 تا 4 ماه طول بکشد قسمت تاج و روکش دندان درست می شود و روی پایه قرار میگیرد با ایمپلنت درمانی می توانید چهره طبیعی و زیبا و لبخند را به صورت تان برگردانید.

دکتر کاوندی متخصص جراحی فک دهان ، فک و صورت، جهت بر قراری ارتباط می توانید با شماره های 8-88059557 تماس حاصل فرمایید .

روش های ایمپلنت دندان

• کشیدن و باز سازی استخوان
  • نصب پایه ایمپلنت
  • آشکار سازی
  • قالب گیری
  • نصب وتحویل روکش

در این نوع جراحی دندان پزشک ایمپلنت را به جای ریشه دندان در داخل استخوان فک شما قرار می دهد و تاج دندان شما رو روی آن قرار میدهد نیازی نیست دندان شما یا دندان کناری تراشیده شود ایمپلنت دندان با بوجود آمدن بی حسی موضعی در قسمت مورد نظر شروع می شود و شما با انتخاب درمانی که کردید هیچ دردی رو احساس نمی کنید و برای اینکه فک شما با ایمپلنت جوش بخورد به مدت 12 تا 24 هفته وقت نیاز دارید انجام این نوع جراحی برای خانم ها از سن 15 سالگی و برای آقایان از سن 18 سالگی  امکان پذیر است.

ایمپلنت فوری

مزایا ایمپلنت درمانی

• راحتی و مقاومت بالا
  • کاربردی بودن و دندان دائمی
قیمت ایمپلنت دندان

و این مورد که هیچ وقت ایمپلنت درمانی نمی توانند جای دندان سالم خود فرد باشد بنابراین ایمپلنت ها آخرین خط درمان هستند و اگر دندانی قابل نگهداری است تا حد ممکن باید سعی کنیم دندان ها را نگه داریم.

آیا ایمپلنت دندان درد دارد ؟

بعد از جراحی عفونت و تورم و کمی درد وجود دارد اما شما به هیچ عنوان در حین انجام ایمپلنت دندان دردی را متوجه نخواهید شد زیرا پزشک بی حسی به ناحیه مورد نظر تزریق می کند و در صورتی که داروهایتان را به موقع استفاده کنید و مراقبت های بعد از ایمپلنت را رعایت کنید هیچ گونه ناراحتی نخواهید داشت.

عوارض ایمپلنت دندان

• سوراخ شدن سینوس فک بالا و گاهی اوقات کف بینی شما است که اگر اندازه ورود ایمپلنت بیش از 4 میلی متر باشد عوارضی مثل سینوزیت ممکن است بوجود بیاید و گاهی اوقات ممکن است که پایه ایمپلنت که وارد سینوس بشود جابه جا بشود که در این صورت باید جراحی دوباره انجام گردد و براتون در بیاورند.
  • از عوارض دیگر این است که می تواند دندان های کناری که ایمپلنت انجام شده رو شل کند.
  • ممکن است استخوان فک شما در قسمت قدامی فک بالا و خلفی فک پایین بوجود بیاید زمانی که ایمپلنت کج قرار داده بشود به ریشه دندان کناری آسیب می رساند.

اگر ایمپلنت هایی که ساده هستند و نیاز به پروسه های پیشرفته ندارند و اگر اصولی و با طرح درمان مناسب جراحی انجام گردد درد و تورم در این نوع افراد به حداقل خواهد رسید.

و اینکه اگر دردی داشته باشد با مسکن ها از بین خواهد رفت.

مراقبت بعد از ایمپلنت دندان

بیش از 50 شرکت است که  ایمپلنت  رو برامون تولید میکند ولی چیزی که مهم است این است که استاندارد های بین المللی را داشته باشد.

(Visited 5 times, 1 visits today)
drkavandi